top of page
  • Writer's pictureMarie Ek Lipanovska

Herren är mitt ljus, psalm 27

Sötnosen och Anden läser Psaltaren | psalm 27 (BELOW IN ENGLISH)


Herren är mitt ljus och min räddning,

vem skulle jag frukta?

Herren är ett värn för mitt liv,

vem skulle jag bäva för? (Psaltaren 27:1 ©Svenska bibelsällskapet)

Sötnosen, illustration av Marie Ek Lipanovska


Sötnosen och Anden läser Psaltaren - varje fredag på Facebook, Instagram och Sötbloggen www.sotnosen.se


 

Sötnosen and Spirit Reading the Book of Psalms | psalm 27

The Lord is my light and my salvation;

whom should I fear?

The Lord is the stronghold of my life;

of whom should I be afraid? (Psalm 27:1, New Catholic Bible)


"Sötnosen and Spirit Reading the Book of Psalms" - Every Friday on Facebook, Instagram and her blog www.sotnosen.se

bottom of page