top of page
  • Writer's pictureMarie Ek Lipanovska

Mitt hjärta jublar, psalm 28

Sötnosen och Anden läser Psaltaren | psalm 28 (BELOW IN ENGLISH)


Herren är min styrka, min sköld, på honom förtröstar jag. Jag fick hjälp och mitt hjärta jublar, hela min varelse tackar honom. (Psaltaren 28:7 ©Svenska bibelsällskapet)



Sötnosen, illustration av Marie Ek Lipanovska


Sötnosen och Anden läser Psaltaren - varje fredag på Facebook, Instagram och Sötbloggen www.sotnosen.se


 

Sötnosen and Spirit Reading the Book of Psalms | psalm 28


The Lord is my strength and my shield; my heart places its trust in him. He has helped me, and I exult;

then with my song I praise him. (Psalm 28:7, New Catholic Bible)


"Sötnosen and Spirit Reading the Book of Psalms" - Every Friday on Facebook, Instagram and her blog www.sotnosen.se

bottom of page